måndag 25 november 2013

Jul, jul, strålande jul



Igår var jag till grannsamhället och sålde julsaker, riktigt roligt! :)
Eftersom jag inte vill att borden ska gapa tomma och produkterna ta slut hade jag tagit i under tillverkningen, så nu finns det lite saker kvar.


Vita hjärtan i lera. Några med texten god jul stansad, en del med en svart dekorativ kant och även några som är helt vita. Hjärtana är 5 cm höga och går utmärkt att skriva och rita på om man vill använda dom till julklappsetiketter.
På marknaden såldes dessa för 10 kr/st, 
men för er bloggläsare sänker jag priset till 4 st för 20 kr



Stjärnor av gammalt bokpapper i två storlekar, 11 och 17 cm.
Pris? 15 kr för en liten och 20 kr för en stor
Kära bloggläsare, ni får 3 för 30 kr


Servett- och bestickficka av säckväv, likadana som jag och A hade på vårat bröllop. 
Säljes odekorerade för 20 kr/st, eller 8 st för 100 kr.
Perfekt att duka upp med till julmiddagen :)

Ju(v)liga vimplar finns också i olika storlekar och material, t.ex. den gulliga som sitter på sockerlådan på översta bilden, 8 vimplar och ca 90 cm lång - 40 kr
Större vimplar, både enkel- och dubbelsydda, från 100 kr för 2,5 m.

Sugen på dekorationer till julen, hör av dig så fixar vi det! :) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar